Sloop schoolgebouw aan Fransebaan afgerond!

03-11-2022
Goed nieuws, we gaan de volgende fase in m.b.t. onze nieuwbouw!
Zoals u mogelijk al gezien heeft bij het passeren van Fransebaan 237, is de sloop van ons oude schoolgebouw zo goed als afgerond! Dat betekent dat we de volgende fase in het nieuwbouwtraject zullen ingaan. Het vergunningentraject loopt en de grond zal bouwrijp gemaakt worden.

Op de achtergrond zijn we druk bezig met het ontwerpen van de buitenruimtes rondom ons nieuwe schoolgebouw. Alle kinderen hebben hier, onder leiding van de leerlingenraad, vorig schooljaar over mee mogen denken en die ideeën zijn meegenomen in de conceptontwerpen.

We zijn op het moment tevens bezig met het aanvragen van subsidies van de gemeente voor een groen-blauw schoolplein. Dit is een duurzaam schoolplein dat uitnodigt tot klimmen en klauteren in de natuur. Op die manier kunnen onze leerlingen spelenderwijs bekend en vertrouwd raken met de natuur.

Natuurlijk houden we u weer op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn. Vooralsnog zijn we heel erg blij met hoe voorspoedig de sloop is verlopen!